temizlik konusunda geçmiş tatillerimizden dolayı tereddütlerim vardı ama hiç öyle olmadı gayet temiz düzenli ve yeniydi çok memnun kaldık tavsiye ediyorum herkese
villa temizliğini çok beğendik en güzel tarafıda bahçesiydi gerçekten biz çok memnun kaldık tavsiye ederiz
beklentilerimizin üstünde bir tatil geçirdik herşey çok güzeldi villa içi olsun eşyaları olsun havuzu olsun çok temizdi birde benim gibi temizlik delisi olan biri için bile gerçekten dört dörtlüktü diyebilirim tavsiye ediyorum herkese
Herşey fotoğrafta görüldüğü gibiydi gerçekten süper bir hafta gerçirdik ailemle villada yok yokdu personel arkadaşlarda çok ilgiliydi bizimle herşey için teşekkür ediyoruz
Çok keyifli bir hafta geçirdik villanın herşeyi çok yeniydi karşılama çok güzeldi özellikle villabiz ekibinin ilgisinden dolayı ayrıca teşekkür ediyoruz.
Villa tüm ihtiyaçlarımızı karşıladı konumu olsun eşyalı olsun bizi oldukça memnun etti tavsiye ediyorum.
bugün çıkkışımızı yaptık güzel bir tatil oldu bizim için villanın temizliği ve eşyaları oldukça iyiydi ekibin ilgisi anlayışı içinde sonsuz teşekkür ediyoruz
Tatilimizi yaptık karşılama çok güzeldi villanın çok huzurlu sakin bir ortamı vardı tavsiye ediyorum
Tam bir aile villasıydı çok memnun kaldık
Bahçe alanı çok büyüktü tam istediğimiz gibiydi çocuklarda çok eğlendi teşekkür ediyoruz ekibe
Ailecek çok keyifli bir tatil geçirdik bize her konuda yardımcı olan personel arkadaşlara sonsuz teşekkür ediyorum
Villa girişte oldukça temizdi havuz olsun villanın içi olsun villa zaten fevkalade gerçekten çok güzel bir tatil oldu bizim için ilgi ve alakaya çok memnun kaldık gerçekten her konuda bizimle ilgilendiler seneye tekrar geleceğiz inşallah
Tatilimiz çok güzel geçti balayı için gelmiştik, oturma odası ve açık mutfağın geniş olması çok iyi rahat hareket edebildik plaja da yakın konumda olması çok daha güzeldi kendi aracımızla geldiğimiz için biz çok rahat hareket ettik
merkeze uzak, sessiz sakin bir villa. aracınız var ise ve kafa dinlemek istiyorsanız tam size göre bir villa. biz çok memnun kaldık ve villa gerçekten çok temizdi. içerisinde ne ararsanız vardı.
Bir sorun yaşar mıyız diye düşünmüştük ama hiç bir sorun yaşamadan çok güzel bir tatil geçirdik, bahçesinde fotoğraf çekinmek için aynası bile vardı biz bu detaya bayıldık.
