search
    ahsen evra20.09.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

fethiyede deniz manzaralı harika bir villaydı tatilimizde hiç sorun yaşamadık villadaki eşyalarda hepsi eksiksizdi tatilimiz boyunca her zaman destek çıkan ekibinize çok teşekkür ederiz

lina29.06.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

It was a wonderful villa with a sea view, everything went very well and smoothly, we can''t wait to come back

jonne16.07.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

very luxurious ok, we liked a wonderful and trouble-free villa

güney aslan20.07.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

faralyada çok güzel bir villada kaldık çok temiz ve lüks bir villa fiyatı da gayet uygundu deniz manzarasına da bayıldık her gün gün batımını oturup eşimle beraber şarap eşliğinde seyrettik öneriniz için teşekkür ederiz

meltem16.03.2023 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

Fethiye kayaköye ilk defa tatil için geldik ailecek ve gerçekten çok lüks tertemiz bir villaydı çok geniş bahçesi vardı mangal falan yaktık çok güzel ailemle vakitler geçirdik gürültü seslerinden uzak harika bir tatildi herşey için çok teşekkür ederiz

sahsene öngün07.09.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

fethiyede gerçekten eksiksiz bir villaydı korunaklı ve çocuklarım için oyun yerine kadar olması bizi çok mutlu etti hepberaber ailecek çok güzel vakit geçirdik

islam günay20.03.2023 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

kayaköyde çok uygun ve güzel bir villaydı ufak tefek eksiklerimiz vardı samet beye teşekkür ederiz çok yardımcı oldu herşey güzeldi

aylin yılmaz30.10.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

ailecek tatil için geldik konumu güzeldi aracımız ile şehir merkezine ve ölüdeniz plajına kolaylık ile ulaşabildik hisarönünde gençler olarak eğlenebileceğimiz güzel yerler vardı çocuklarımız içinde lunaparkın yakınımızda olması bizi mutlu ettik villada herhangi bir problem oluşmadı ekibin ilgisi için de çok teşekkür ederiz

mahsun kızıltaş16.03.2023 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

fethiyede faralyada daha önce hiç tatile gelmemiştik villa gerçekten çok temiz ve şıktı korunaklı olması konusunda biraz içim rahat değildi ama gerçekten dış gözlerden hiç sorunumuz olmadı korunaklı bir villaymış çok memnun kaldık girişimize kadar yardımcı olan samet beye de çok teşekkür ederiz

sevilay gül26.12.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

balayı için eşimle geldim bizim için villayı süslemişler çok şaşırdık ve çok mutlu olduk gerçekten çok önem veriyorlar çok ilgiler fethiyede çok güzel bir tatil geçirdik konum olarak da harika bir villaydı ulaşım sorunu yaşamadık

Tanju doğan16.07.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

Almanyadan tatil için geldik fethiyeye ölüdeniz de gerçekten ailem ile çok güzel bir tatil geçirdik villa muhteşem çok lüks ilk gördüğüm de fotoğraflardan bütçemizin çok dışında olduğunu düşünüyordum ama fiyatını öğrendiğimde çok mutlu oldum hiç düşünmeden kiraladık transfer ve araç kiralamamıza kadar yardım ettiler girişimize kadar yanımızda olan emre beye ayrıca teşekkür ederiz

kemal sayın30.11.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

Tek kelimeyle efsanee! Fethiye Ölüdenizde kaldık çok lüks ve eşyaları içi dizaynı gerçekten bayıldım havuzu da inanılmaz çok başarılı bir villa fiyatı da gayet uygun sonuna kadar parasını hak eden bir villa ekibin ilgisi de harikaydı herşey için teşekkür ederiz tekrar gelmek için sabırsızlanıyoruz

umut baha20.08.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

kayaköye daha önce eşimle geldik ve çok sevdiğimiz bir yerdir bu villada konakladık villa gerçekten tertemiz bir şekilde bırakılmıştı bize bakımı her şeyi yerindeydi fiyatı da diğer villalara göre çok uygun bir villa eşyaları da gayet güzeldi çocuklarım için oyun yeri olması da güzeldi bu acenteyi seviyorum çok güvenilir ve hep yanımızda oluyorlar tekrardan çok güzel bir tatil geçirdiğimiz için mutluyum bize bıraktığınız sepet için çok teşekkür ederiz şimdi eşime dostuma herkese öneririm herşey için teşekkür ederiz

sevim adıgüzel26.03.2023 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.

Fethiye Kayaköye daha önce tatil için gelmemiştik sorun yaşarız diye çok umudum ve heycanım yoktu açıkçası ama beklentimin çok üstüne geçti her şey villabiz ekibinin ilgisi gerçekten takdir edilmeli ufak bir elektrik kesintisi yaşadık geç saatlerde ama samet beye teşekkür ederiz hemen yardımcı olup sorunumuzu çözdü villa da çok güzeldi konumu da merkeze de, ölüdeniz plajına da aracımız ile 10 dk da gidebiliyorduk kayaköy de çok güzel bir yer tarihi yerler gördük gezilecek çok yeri vardı güzel bir tatil geçirmemize yardım eden villabiz ekibine teşekkür ederiz

Ferhat Sönmez12.10.2022 tarihinden itibaren 4 gece konakladı.
    starstarstarstarstar

çok güzel bir villa gayet başarılı ve sorunsuz bir tatilimiz geçti kayaköyde daha önce hiç kalmamıştık ama çok beğendik bölgede böyle bir villa olması gerçekten şahane fiyatı da gayet uygundu villabiz ekibine de çok teşekkür ederiz samet bey girişimize kadar yanımızda destek oldu sıla hanımda yönlendirmesi ve ilgisi için çok teşekkür ederiz güvenilir ve çok başarılı bir acente her şey için teşekkürler

WhatsApp Destek!online
    WhatsApp ile iletişime devam etmek istiyor musunuz?
    REZERVASYON OLUŞTURX
    Tarihler Müsait
    Giriş Saati :Çıkış Tarihi:
    REZERVASYON DETAYLARI
    • Temizlik Ücreti
    • Ön Ödeme
    • Girişte Kalan (Nakit olarak alınır)